søndag 24. mai 2009

Stampartic May Music

Siste utfordring for mai hos Stampartic er å lage et kort med noe som inneholder musikk. Jeg har surfet litt på blogger idag og kom over de første vinter/julekortene, så da ble det julemusikk som dukket opp i hodet mitt. Så da har jeg faktisk laget årets første julekort, juhuuuu. Og jeg som alltid alltid alltid er sent ute, så vi snakker superrekordtidlig :)
Ville lage et julekort med litt vintagepreg, og fikk brukt magnoliahesten min, samt noen julestempel med Bjelleklang, en påmontert bjelle, og et nytt notemøsterark.
Og slik ble det:




4 kommentarer:

  1. Herlig julekort!
    Nydelig malt!!
    Mal til kortet med skuffe,finner du inne på inspirational :)
    Klem fra Maya:)

    SvarSlett
  2. Så herlig julekort!!! Vakre varme farger. Takk for at du deltar.

    Klem,
    jorunn

    SvarSlett