lørdag 23. mai 2009

Ett Trykk månedsutfordring mai lilla&turkis

Trykkpressa sin maiutfordring var å lage et kort i lilla og turkis, og det passa jo veeeldig fint siden jeg er veldig glad i disse fargene og da har ymse duppedingser som går i den skalaen :) Kari hadde akkurat fått nye gorjuss-stempel i posten, så jeg måtte selvsagt prøvelåne dem, samt bruke noen av de ørtogførti primablomstene jeg har kjøpt de siste månedene.. Bazzilark i bunn, Basic Grey mønsterark og et tekststempel fra Hero Arts.
Voilà :)




5 kommentarer:

  1. WOW dette var jo bare utrolig lekkert. De stemplene er fantastisk søte og sammen ble de jo om mulig enda søtere. Deilige farger sammen dette

    Klemmer fra
    Heidi

    SvarSlett
  2. ÅÅÅ dette ble kjempe nydelig:O) Lekkert oppsett, herlig kort!
    Takk for besøk hos meg;O)
    Klem, Nancy.

    SvarSlett
  3. Sååå lekkert kort! Flotte farver og det stemplet med ..tanker.. er bare lekkert!

    SvarSlett
  4. Så flott dette var! Tusen takk for at du er med!

    Ha en flott søndag! Klem

    SvarSlett
  5. Kjempeflott kort i nydelige sterke og flotte farger:-) Så fint du har fargelagt gorjuss jentene!
    Tusen takk for koselig kommentar i bloggen min!:-) Ha en fin søndags e.m/kveld.

    Klem,
    Astrid

    SvarSlett