søndag 30. mai 2010

That's just so cute 9 - Eventyr

Lenge siden jeg har vært med i That's just so cute sine utfordringer nå, men denne falt virkelig i smak. Oppgaven var å lage noe med eventyr, og jeg kom over en fantastisk sko-mal, og tenkte jo bare prinsesseskoen til Askepott med en gang!!
Den ble også et morsomt bursdagskort til Kari, som hadde Grand Prix-bursdagsfest igår :)

Så her er prinsesseskoen!
Jeg husker ikke hvor papiret på tåa/hælkappen er fra, men innsiden av sålen er fra Papirdesign, også er det Rusty Pickle på undersiden. Blomster og bling fra Prima, og ymse restebånd. Hælen er en liten sponeske som er malt med hvit hobbymaling og sprayet med Glimmer mist.
Inni skoen la jeg en liten sammenrullet gratulerer med dagen-lapp :)





3 kommentarer:

  1. For en herlig sko! Perfekt for skogale Kari! :D
    Jeg mangler sko til bryllupsantrekket i helga, kanskje du kan lage noen skreddersydde?? Nydelig var den!

    Takk for at du deltar! :)

    SvarSlett
  2. Takk. Da må du sitte på en pidestall hele bryllupskvelden :)

    SvarSlett
  3. ååååååååååå, denne var virkelig gjennomført, diggerden=)

    takk for ditt bidrag=)

    SvarSlett