fredag 6. mars 2009

Sukkersøtt utfordring #30 'Eventyr'

Da har jeg hivd meg over ukens utfordring på Sukkersøtt,og det var et skikkelig morsomt tema: 'eventyr'!
Jeg bestemte meg ganske fort for å lage prinsessen på erten, for da kunne jeg bruke maaange ulike mønsterark til alle madrasslagene :)
Måtte nesten 'bygge' litt med pinner og greier.. Så, litt eventyraktig bakgrunnark fra Nille, en seng bygd opp av masse ulike mønsterark, 'himmeldelen' av senga med pinner og blonde og de samme pinnene er også brukt som sengeben, ei hoppende blid prinsesse, en grønn pyntenål som ert, litt pynt på siden med gratulerer-stempel, og et uttrekkskort med 'Princess' på inni senga.
Jeg vet ei niese som kommer til å bli ganske begeistra for dette bursdagskoret! :)


bildet over viser erten mellom madrassene :)


her ser man uttrekkslappen..

4 kommentarer:

  1. Ååå så stilig eventyr kort!
    Og så lur måte å bruke flere restark på!
    Virkelig lekkert med alle lagene.
    Takk for at du deltar.
    klem Anne

    SvarSlett
  2. Fiiiine kortet!

    SvarSlett
  3. Kanonbra!! :D

    Og takk for hilsen! :) Når skal du og Kari kurse meg i korterier??

    SvarSlett
  4. tusen takk for koselig kommentar i bloggen min.
    dette var et herlig kort, noe så keativt og lekent :-)

    SvarSlett