tirsdag 16. desember 2008

Hobbyblogg

Jess!
Jeg hiver meg på trenden, og oppretter en hobbyblogg.
Har både blogget og hobbyet, men kombinasjonen er ny :)
Tenkte jeg nå skulle prøve å samle litt bilder av mine 'verker'.

Så har jeg en liten utfordring med at pc'en min har tatt kvelden.. den med alle bildene på.. og ikke noe backup nei... *sukk*

Har prøvd ymse hobbyting opp igjen tidene, men det er vel særlig smykkelaging og kortlaging som har tatt av.
I den spede begynnelse var det lite utstyr og inspirasjon å få tak i, og utenlandsturer var en yndet måte å øke sortimentet på (London!!!).
Nå derimot har det tatt helt av, og det siste året har det poppet opp med både perlebutikker, kort/scrappingutstyr, nettbutikker, blogger og annet morro.

Og det er så utrolig mange flinke 'scrappere' der ute at jeg føler meg helt som en amatør..
Men morro er det lell! :)

2 kommentarer:

  1. Juhu! Endelig bitt av bloggebazzillen! Herlig! :D

    SvarSlett
  2. hehe, vi får se hvor lenge det varer da :)

    SvarSlett